Algemene informatie Travestie-avond

NIEUW! Elke woensdag avond vanaf 18:00 - Klik voor meer info
elie cd
Berichten: 8
Lid geworden op: 20-05-2019 15:00

Re: Algemene informatie Travestie-avond

Bericht door elie cd » 29-08-2019 09:30

Hey Elie hier,gisteren was het zeker te warm? Gene ene geile bok in BV,dan maar wat kletsen met Lisa,na een uurtje hield ik het voor bekeken,men spreekt over de "lounge" maar weet niet wat en waar die is,daarmee bedoelen ze hopelijk de ciné cabines toch niet? Zou liever een een afgebakend (met lint)perceeltje voor de ciné met een stand up tafel ,en met frisdrank al dan niet uit de automaat."Only Travy" vergezeld met één persoon. Dan kunnen de toekomende heren al eens iets zien wat hen kan beroeren in de CIné. Ook kunnen de zusjes een rustpauze inlassen en bijpraten zonder gestoord te worden. Met de uitbater(s) van BV een goede afspraken te maken, enkel de travjes vergezeld van een man drank te gebruiken in de daartoe bereikbare "lounge".....Dat was dus mijn idee over een "lounge" Allé onderwerp te overleggen ? Die frisdrank automaat kan ook met een koffieautomaat worden bijgestaan en tegen vergoeding vanzelfsprekend..Geile groetjes en laat de grijze massa ook eens werken,we horen het wel, Eliexxxxx
Elie heeft eindelijk ingelogd, Prettig de verder.

elie cd
Berichten: 8
Lid geworden op: 20-05-2019 15:00

Re: Algemene informatie Travestie-avond

Bericht door elie cd » 27-09-2019 13:07

Hallokes ,,het is me daar toch zo stil op dit forum,waar is die grijze massa naar toe of hangt die tussen jullie benen ? Als het dat laatste is dan zal het moeilijk worden om hier iets tot "stand" te brengen...Mijn laatste bezoek dateert van twee weken terug met" Marlies" een geile,hitsige zus die er niet genoeg van kreeg, heerlijke uren mee beleefd,als ze dit leest zal ze alweer pal staan. Daarna nog eens op een avond geweest maar dan was het aan de magere kant..Allé nu mogen die anderen ook eens UIT hun pijp komen in plaats van te pijpen. Aan iedereen een geil week-end Elie xxx :D :) :o
Elie heeft eindelijk ingelogd, Prettig de verder.

elie cd
Berichten: 8
Lid geworden op: 20-05-2019 15:00

Re: Algemene informatie Travestie-avond

Bericht door elie cd » 03-10-2019 17:40

Hoi,Elie nog maar eens,,,waar zijn die anderen?? Gisteren 2 october Chantal ontmoet,even contact, ze heeft toch wat genoten van mijn vingertjes.Hopelijk tot een volgende keer...Groeten aan iedereen..Elie
Elie heeft eindelijk ingelogd, Prettig de verder.

elie cd
Berichten: 8
Lid geworden op: 20-05-2019 15:00

Re: Algemene informatie Travestie-avond

Bericht door elie cd » 10-10-2019 15:32

Hoi,uit gewoonte tokkel ik nog wat op pc, als het gaat over de trav avond kan ik héél kort zijn,enkel Pauline ontmoet die ik zondag ook ontmoet heb,daarmee aangename babbel gehad.Buiten een drie tal mannen die me hebben kunnen bekoren,,geen tranys op de afspraak. We moeten maar wat geduld uitoefenen ,In ieder geval dank aan Pauline voor de gezelligheid..tot volgende X Elie xx :roll:
Elie heeft eindelijk ingelogd, Prettig de verder.

Plaats reactie